Srečen moški iz profila, ki daje petko osebi.

Igralni račun

Preveri dobitke
Posebne akcije za spletne igralce

Kako do igralnega računa:

Vse polnoletne osebe lahko igrajo igre na srečo tudi prek spleta. Vse, kar potrebujete, je igralni račun, ki vam ga odpremo po zaključenem postopku registracije.

 

Za pričetek igranja se morate registrirati in osebno identificirati. Postopek registracije hitro, enostavno in v celoti opravite prek spleta v rubriki registracija, tako da enostavno sledite navodilom. Po zaključenem postopku registracije vam bomo odprli igralni račun, ki je osnova za igranje iger prek spleta.

 

Igralni račun je vaš osebni račun, na katerem imate naložena denarna sredstva. Sredstva lahko koristite za vplačilo iger ali pa za izplačilo - na igralni račun vam namreč nakazujemo tudi dobitke.

Registracija

Obvezno registracijo predpisuje 19. člen Pravilnika o prirejanju iger na srečo preko interneta oziroma drugih telekomunikacijskih sredstev (Uradni list RS, št. 42/2008, 103/2008), kjer piše, da se lahko igralec udeleži spletne igre, ko je registriran pri koncesionarju in ima pri njem odprt igralni račun.

Za registracijo so obvezni naslednji podatki:

  • ime in priimek;
  • podatki o osebnem dokumentu (vrsta, številka, izdajatelj in veljavnost);
  • naslov stalnega ali začasnega prebivališča;
  • občina stalnega ali začasnega prebivališča;
  • davčna številka;
  • elektronski naslov in geslo.

Prijava v igralni račun

Po izpolnitvi pristopne izjave nisem dobil(a) elektronskega sporočila.

Preverite, ali je bilo elektronsko sporočilo morda uvrščeno med neželeno pošto (spam). Sicer pa pokličite telefonsko številko 01 24 26 175 ali nam pišite na info@loterija.si. Na voljo smo vam vsak delovni dan med 7. in 21. uro.

 

Ali so moji podatki varni?

Loterija Slovenije vam zagotavlja, da bodo vsi vaši osebni podatki varovani v skladu z najvišjimi standardi. Uporabljeni bodo zgolj v namene, ki ji določajo Pravila igre igralnega računa.

 

Ali lahko spremenim osebne podatke, posredovane ob registraciji?

Razen datuma rojstva in davčne številke lahko v svojem Profilu kadarkoli spremenite vse podatke. Za podrobnosti preberite Sprememba 

osebnih podatkov.

 

Kaj se zgodi s podatki, če postopek registracije ni bil zaključen?

Če začetega postopka registracije ne zaključite v roku 10 dni, bo sistem izbrisal vse vaše podatke.

Uporabniško ime je elektronski naslov, s katerim ste zaključili postopek registracije.

V primeru pozabljenega gesla izberite povezavo Pozabljeno geslo.

V obrazec za ponastavitev gesla vnesite svoj elektronski naslov in davčno številko.

Na elektronski naslov boste prejeli nadaljnja navodila za spremembo gesla.

Spodnji zajem zaslona ni dostopen.

Prijavni obrazec za dostop do profila igralca

Geslo lahko kadarkoli spremenite v svojem profilu pod rubriko Sprememba gesla. Vnesite najprej staro geslo in nato dvakrat novo (želeno) geslo. Pazite, da je novo geslo dolgo vsaj 8 znakov in vsebuje vsaj eno veliko in eno malo črko ter številko.

Na elektronski naslov boste prejeli obvestilo o spremembi gesla.

Spodnji zajem zaslona ni dostopen.

Obrazec za spremembo gesla

Vplačevanje iger

Podatek o razpoložljivih sredstvih vam je v vsakem trenutku na voljo v vaši denarnici desno zgoraj, ki je med igranjem vedno odprta.

Zajem zaslona ni dostopen.

Prikaz denarnice igralca

 

Prav tako je podatek na voljo tudi v vašem profilu.

Zajem zaslona ni dostopen.

prikaz stanja na igralnem računu v profilu igralca

Polnjenje igralnega računa

V profilu igralca izberete gumb Naloži  in preusmerjeni boste na stran za nakazilo sredstev. 

Zajem zaslona ni dostopen.

Prikaz izbire naloži sredstva v profilu igralca.

 

Za nakazilo sredstev na igralni račun lahko uporabite naslednje načine plačila:

  • Flik;
  • kartice (Mastercard, Visa in Maestro);
  • spletna banka (Bank@Net);
  • mobilno plačevanje (VALÚ Moneta);
  • potrdilo za nakazilo na igralni račun.

Po prijavi na www.loterija.si v profilu igralca pod zavihkom Naloži zberite možnost »Flik« in preusmerjeni boste na varno stran za obdelavo Flik vplačil. V polje vnesete vašo telefonsko številko ali e-naslov, ki ga uporabljate za storitev Flik. 

Po vnosu potrdite transakcijo v svoji spletni banki ali mobilni aplikaciji flik. Če imate vklopljena potisna sporočila (notification) vas na to akcijo preusmeri klik na sporočilo, drugače pa morate to storiti ročno znotraj spletne banke, tako kot je pri ostalih spletnih plačilih. Po uspešni potrditvi, vas povezava avtomatsko preusmeri nazaj na naše spletno mesto, kjer se vam prikaže obvestilo o uspešnem nakazilu.

 

Po prijavi na www.loterija.si v profilu igralca pod zavihkom Naloži zberite možnost »Kartica« in preusmerjeni boste na varno stran za obdelavo kartičnih vplačil. 

V Addiko banki v primeru takšnih nakazil zaračunavajo provizijo (https://www.addiko.si/quasi-cash-transakcije).

 

V rubriki Naloži izberite ustrezen bančni spletni plačilni sistem in preusmerjeni boste na stran izbrane banke, kjer izvedete nakazilo.

Po potrditvi bo denar nakazan na vaš igralni račun.

Postopek plačila lahko izvedete s pomočjo aplikacije VALÚ Moneta. Če te nimate, lahko nakazilo opravite tudi prek SMS sporočila (po prijavi na www.loterija.si v rubriki Naloži izberite možnost »VALÚ Moneta«). Vnesete znesek nakazila in pritisnite »Nakaži«.

Preusmerjeni boste na stran operaterja. Izpisala se vam bo 6-mestna koda (XXXXXX), ki jo vpišete v okviru številke *180*XXXXXX# in pritisnete tipko za klic. Prek SMS sporočila boste prejeli obvestilo o opravljenem nakupu.

Na vseh prodajnih mestih Loterije Slovenije, z izjemo BS Petrol, lahko z gotovino kupite Potrdilo za nakazilo na igralni račun. Potrdilo vneste v vašem Profilu pod rubriko Naloži, kjer izberete možnost Potrdilo.

Zajem zaslona ni dostopen.

Prikaz nakazila s potrdilom v profilu igralca.

NAKUP POTRDILA: Potrdilo za nakazilo na igralni račun lahko kupite na vseh prodajnih mestih Loterije Slovenije, z izjemo BS Petrol. Najnižji znesek vplačila je 5 evrov, najvišji pa 100 evrov.

Vrednost potrdila ne sme presegati limita največjega vložka – višina tega je opredeljena v vašem profilu. Potrdilo skrbno shranite do nakazila na igralni račun. Če potrdilo izgubite, denarja ne boste mogli nakazati. Veljavnost potrdila je eno leto od dneva nakupa.

NAKAZILO NA IGRALNI RAČUN: Prijavite se na portal www.loterija.si,  v vašem Profilu pod rubriko Naloži, izberete možnost Potrdilo, kjer vnesete kodo, ki ste jo prejeli na potrdilu in lahko začnete z igranjem iger.

Zajem zaslona ni dostopen.

Prikaz nakazila s potrdilom v profilu igralca.

Najnižje dnevno nakazilo na igralni račun znaša 5 evrov, najvišje dnevno nakazilo na igralni račun pa 1.000 evrov.

Nastavitev osebnega limita

Dnevni limit je največja vsota, ki jo lahko v enem dnevu porabite za igranje prek spleta in znaša največ 500 evrov. Mesečni limit je največja vsota, ki jo lahko porabite v enem mesecu, in znaša največ 2.500 evrov. Znotraj teh dveh omejitev lahko nastavite tudi svoj osebni (dnevni ali mesečni) limit, pri čemer višina nastavljenega dnevnega limita ne more presegati višine mesečnega osebnega limita. Svoje limite si lahko urejate v Profilu pod rubriko Osebni limiti

Nastavljeni limit lahko kadarkoli spremenite. Znižanje vrednosti osebnih limitov začne veljati takoj, zvišanje pa po 24-ih urah.

Vplačevanje iger

V profilu svojega igralnega računa pod rubriko Promet na igralnem računu lahko s klikom na listek vedno preverite njegov status, ki je izpisan zraven.

Zajem zaslona ni dostopen.

Prikaz prometa na igralnem računu

Čas transakcije je čas, ko ste potrdili vplačilo enega ali več listkov v košarici. Sistem potrebuje nekaj trenutkov za zapis naročila v centralno bazo.

Če vplačujete neposredno pred zaključkom sprejemanja vplačil za posamezni krog igre, se zaradi opisanega samodejnega postopka preverjanja lahko zgodi, da vaše vplačilo ne bo zapisano v centralno bazo. Z vplačilom ne boste sodelovali v tekočem krogu igre, temveč šele v naslednjem. Da bi se izognili takšnim nevšečnostim, priporočamo, da vplačil za tekoči krog igre ne izvajate v zadnjih desetih minutah.

Podatke o svojem prometu na igralnem računu lahko pregledujete za zadnje tri mesece. Za izpis starejših podatkov morate v rubriki Promet na igralnem računu izpolniti Zahtevek za izpis prometa. Izpis boste prejeli na vaš elektronski naslov.

Zajem zaslona ni dostopen.

Prikaz zahteve za izpis prometa

O morebitnih dobitkih boste najhitreje obveščeni, če se v Profilu  v rubriki Obveščanje naročite na prejemanje obvestil o dobitkih prek e-pošte. 

Zajem zaslona ni dostopen.

Obveščanje o dobtikih

Poleg prejemanja obvestil po elektronski pošti lahko izberete tudi možnost prejemanja obvestil prek brezplačnih SMS sporočil. Sporočilo o morebitnem dobitku boste dobili takoj po žrebanju. Po zaključku postopka žrebanja boste o dobitkih obveščeni tudi ob prijavi v svoj igralni račun v obvestilu. 

Prikaz obvestil ob prijavi v igralni račun

Obvestilo o dobitku bo napisano tudi v statusu listka v prometu v vašem igralnem računu.

Zajem zaslona ni dostopen.

Prikaz prometa v profilu igralca

Nakazovanje iz igralnega računa

Dobitke, nižje od 300 evrov (ti niso obdavčeni), boste samodejno prejeli na svoj igralni račun.

 

Za izplačilo dobitkov, višjih od 300 evrov (ti so obdavčeni s 15-odstotno davčno stopnjo), morate najprej potrditi občino svojega stalnega ali začasnega prebivališča v obvestilu, ki ste ga prejeli ob prijavi v vaš igralni račun. Dobitek bo pripisan na vaš igralni račun.

 

Za izplačilo dobitkov nad 2.000 evrov boste morali v skladu z zakonodajo izvesti osebno identifikacijo na sedežu Loterije Slovenije d.d., na Gerbičevi ulici 99 v Ljubljani. Po identifikaciji boste dobitek prejeli na svoj igralni račun.

Zajem zaslona ni dostopen.

prikaz obvestila o dobitku nad 2.000 €

Za izplačilo dobitkov nad 15.000 evrov boste morali v skladu z zakonodajo ob osebni identifikaciji posredovati tudi številko svojega transakcijskega računa. Dobitek boste na navedeni transakcijski račun prejeli najpozneje tretji delovni dan po osebni identifikaciji.

 

Postopek identifikacije opravite na sedežu Loterije Slovenije na Gerbičevi ulici 99 v Ljubljani. S seboj prinesite osebni dokument, ki ste ga navedli ob registraciji, in številko igralnega računa (na voljo vam je v vašem Profilu.)

 

Zajem zaslona ni dostopen.

prikaz stanja na igralnem računu v profilu igralca

 

Po preteku 45 dni (od dneva vplačila) si lahko sredstva nakažete z igralnega na transakcijski račun. To storite tako, da izberete možnost Izplačaj v vašem Profilu in sledite nadalnjim navodilom.

 

Zajem zaslona ni dostopen.

prikaz stanja na igralnem računu v profilu igralca

V vašem Profilu v rubriki Izplačaj podajte zahtevek za izplačilo na transakcijski račun. Nakažete lahko le zneske, višje od 5 evrov.

Zajem zaslona ni dostopen.

prikaz stanja na igralnem računu v profilu igralca

Vsa izplačila, nižja od 2.000 evrov (ne glede na to, ali gre za posamično ali z več povezanih transakcij), bodo izplačana takoj.

Če podatki, navadeni v rubriki Izplačaj, ne bodo ustrezni, vas bomo povabili k popravku oziroma dopolnitvi. Takoj za tem bo izvedeno tudi plačilo. Kdaj s sredstvi na transakcijskem računu lahko tudi razpolagate, je odvisno od urnika poslovanja in pravil vaše banke.

Prenos sredstev iz naslova dobitkov je brezplačen. Za transakcijo sredstev, ki niso iz naslova izplačanih dobitkov, znaša provizija 10 odstotkov, njena najnižja vrednost pa 0,50 evra.

 

Zaprtje računa

Da, kadarkoli. Izpolnite Zahtevek za ukinitev igralnega računa, ki ga najdete v svojem Profilu.

 

Da, kadarkoli. Če si želite ponovno odpreti vaš igralni račun, morate izpolniti  Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa, kateremu priložite fotokopijo veljavnega osebnega dokumenta s podpisom čez fotografijo. Vse skupaj pošljite po pošti ali po elektronski pošti na naslov info@loterija.si. Obrazec lahko oddate tudi na specializiranem prodajnem mestu Loterije Slovenije.

 

 

Sprememba osebnih podatkov

Razen datuma rojstva in davčne številke lahko v svojem Profilu v rubriki Osebni in finančni podatki kadarkoli spremenite katerikoli podatek.

 

Obveščanje

V rubriki Profil pod rubriko Obveščanja izberite in označite vrsto obvestil, ki jih želite prejemati po elektronski pošti.

V rubriki Profil pod razdelkom Obveščanja odstranite kljukice pred vrsto obvestila, ki jih več ne želite prejemati ali  pa se od sporočil odjavite dirketno v nogi e-sporočila.

Loterija Slovenije spoštuje vašo zasebnost. Vaši podatki bodo varovani v skladu z najvišjimi standardi, obvestila boste prejemali

samo v naslednjih primerih:

  • izbrane elektronske novice Loterije Slovenije boste prejemali, če se boste nanje naročili;
  • o rezultatih žrebanj boste obveščeni, če ste se na to storitev izrecno naročili kot registrirani igralec ali kot neregistriran uporabnik naših digitalnih storitev;
  • obvestila, povezana z neposrednim trženjem iger Loterije Slovenije, boste prejemali kot registrirani igralec. Od prejemanja obvestil se lahko kadarkoli odjavite v svojem Profilu.

Samoprepoved igranja

Če ugotovite, da vam igre na srečo povzročajo težave, lahko zahtevate, da se vam onemogoči udeležba v igrah na srečo.

 

Pisno izjavo, s katero lahko zahtevate samoprepoved igranja, lahko podpišete vsak delovni dan med 9. in 12. uro na sedežu Loterije Slovenije, d. d., na Gerbičevi ulici 99 v Ljubljani. S seboj prinesite osebni dokument in številko svojega igralnega računa. Po preteku roka samoprepovedi igranja boste prejeli elektronsko obvestilo in boste lahko spet sodelovali v igrah Loterije Slovenije.

 

Zakon o igrah na srečo (Uradni list RS, št. 14/11 – UPB in 108/12) v 9. členu določa, da lahko igralec od gospodarske družbe, ki je pridobila koncesijo za prirejanje posebnih iger na srečo v igralnicah ali igralnem salonu, ali če prireja spletne igre na srečo, s pisno izjavo zahteva, da se mu prepove udeležba pri teh igrah na srečo (v nadaljevanju: samoprepoved).

 

V času samoprepovedi veljajo naslednje omejitve oziroma določila:

  • samoprepoved prepoveduje udeležbo pri igrah na srečo v igralnicah, igralnih salonih in pri spletnih igrah na srečo;
  • rok veljavnosti samoprepovedi izbere igralec sam, vendar traja najmanj šest mesecev in največ tri leta;
  • pisne izjave o samoprepovedi ni mogoče preklicati pred pretekom roka;
  • samoprepoved velja na celotnem območju Republike Slovenije, pri sklenjenem mednarodnem dogovoru pa tudi na območju drugih držav;
  • samoprepoved velja pri koncesionarju, ki prejme pisno izjavo igralca o samoprepovedi; isti koncesionar mora zahtevo po samoprepovedi isti dan poslati nadzornemu organu, ta pa naslednji dan tudi vsem ostalim koncesionarjem;
  • koncesionarji hranijo podatke o samoprepovedi v času trajanja samoprepovedi, nadzorni organ pa še eno leto po datumu končanja samoprepovedi;
  • koncesionarji in nadzorni organ smejo podatke o samoprepovedi uporabljati samo za namene preprečevanja zasvojenosti z igrami na srečo;
  • igralcu, ki ima vključeno samodejno igranje, se ob izvajanju samoprepovedi izključijo vsa sredstva, ki jih ima na igralnem računu; ob aktiviranju samoprepovedi se ta sredstva nakažejo na transakcijski račun igralca.

 

Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa

Če elektronski naslov, s katerim ste se registrirali ni več veljaven morate izpolniti Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa, ki ga pošljete po pošti ali po elektronski pošti na naslov info@loterija.si

Če si želite ponovno odpreti vaš igralni račun, morate izpolniti  Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa, kateremu priložite fotokopijo veljavnega osebnega dokumenta s podpisom čez fotografijo. Vse skupaj pošljite po pošti ali po elektronski pošti na naslov info@loterija.si.

Obrazec lahko oddate tudi na specializiranem prodajnem mestu Loterije Slovenije.

Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa