Igralni račun
Kako do igralnega računa:
Vse polnoletne osebe lahko igrajo igre na srečo tudi prek spleta. Vse, kar potrebuješ, je igralni račun, ki ti ga odpremo po zaključenem postopku registracije.
Za pričetek igranja se moraš registrirati in osebno identificirati. Postopek registracije hitro, enostavno in v celoti opraviš prek spleta v rubriki registracija, tako da enostavno slediš navodilom. Po zaključenem postopku registracije ti bomo odprli igralni račun, ki je osnova za igranje iger prek spleta.
Igralni račun je tvoj osebni račun, na katerem imaš naložena denarna sredstva. Sredstva lahko koristiš za vplačilo iger ali pa za izplačilo - na igralni račun ti namreč nakazujemo tudi dobitke.
Registracija
Obvezno registracijo predpisuje 19. člen Pravilnika o prirejanju iger na srečo preko interneta oziroma drugih telekomunikacijskih sredstev (Uradni list RS, št. 42/2008, 103/2008), kjer piše, da se lahko igralec udeleži spletne igre, ko je registriran pri koncesionarju in ima pri njem odprt igralni račun.
Za registracijo so obvezni naslednji podatki:
- ime in priimek;
- podatki o osebnem dokumentu (vrsta, številka, izdajatelj in veljavnost);
- naslov stalnega ali začasnega prebivališča;
- občina stalnega ali začasnega prebivališča;
- davčna številka;
- elektronski naslov in geslo.
Prijava v igralni račun
Po izpolnitvi pristopne izjave nisem dobil(a) elektronskega sporočila.
Preveri, ali je bilo elektronsko sporočilo morda uvrščeno med neželeno pošto (spam). Sicer pa pokliči telefonsko številko 01 24 26 175 ali nam pišii na info@loterija.si. Na voljo smo ti vsak delovni dan med 7. in 21. uro.
Ali so moji podatki varni?
Loterija Slovenije ti zagotavlja, da bodo vsi tvoji osebni podatki varovani v skladu z najvišjimi standardi. Uporabljeni bodo zgolj v namene, ki jih določajo Pravila igre igralnega računa.
Ali lahko spremenim osebne podatke, posredovane ob registraciji?
Razen datuma rojstva in davčne številke lahko v svojem Profilu kadarkoli spremeniš vse podatke.
Kaj se zgodi s podatki, če postopek registracije ni bil zaključen?
Če postopka registracije ne zaključiš v roku 10 dni, bo sistem izbrisal vse tvoje podatke.
Uporabniško ime je elektronski naslov, s katerim si zaključil postopek registracije.
V primeru pozabljenega gesla izberi povezavo Pozabljeno geslo.
V obrazec za ponastavitev gesla vnesi svoj elektronski naslov in davčno številko.
Na elektronski naslov boš prejeli nadaljnja navodila za spremembo gesla.
Spodnji zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Geslo lahko kadarkoli spremeniš v svojem profilu pod rubriko Sprememba gesla. Vnesi najprej staro geslo in nato dvakrat novo (želeno) geslo. Pazi, da je novo geslo dolgo vsaj 8 znakov in vsebuje vsaj eno veliko in eno malo črko ter številko.
Na elektronski naslov boš prejel obvestilo o spremembi gesla.
Spodnji zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Vplačevanje iger
Podatek o razpoložljivih sredstvih ti je v vsakem trenutku na voljo v tvoji denarnici , ki se nahaja desno zgoraj in je med igranjem vedno odprta.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Prav tako je podatek na voljo tudi v tvojem profilu.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Polnjenje igralnega računa
V profilu igralca izberi gumb Naloži in preusmerjen boš na stran za nakazilo sredstev.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Za nakazilo sredstev na igralni račun lahko uporabiš naslednje načine plačila:
- Flik;
- kartice (Mastercard, Visa in Maestro);
- spletna banka (Bank@Net);
- mobilno plačevanje (VALÚ Moneta);
- potrdilo za nakazilo na igralni račun.
Po prijavi loterija.si v profilu igralca pod zavihkom Naloži zberi možnost »Flik« in preusmerjen boš na varno stran za obdelavo Flik vplačil. V polje vnesi tvojo telefonsko številko ali e-naslov, ki ga uporabljaš za storitev Flik.
Po vnosu potrdi transakcijo v svoji spletni banki ali mobilni aplikaciji flik. Če imaš vklopljena potisna sporočila (notification) te na to akcijo preusmeri klik na sporočilo, drugače pa moraš to storiti ročno znotraj spletne banke, tako kot je pri ostalih spletnih plačilih. Po uspešni potrditvi, te povezava avtomatsko preusmeri nazaj na naše spletno mesto, kjer se ti prikaže obvestilo o uspešnem nakazilu.
Po prijavi na www.loterija.si v profilu igralca pod zavihkom Naloži zberi možnost »Kartica« in preusmerjen boš na varno stran za obdelavo kartičnih vplačil.
V Addiko banki v primeru takšnih nakazil zaračunavajo provizijo (https://www.addiko.si/quasi-cash-transakcije).
V rubriki Naloži izberi ustrezen bančni spletni plačilni sistem in preusmerjen boš na stran izbrane banke, kjer izvedeš nakazilo.
Po potrditvi bo denar nakazan na tvoj igralni račun.
Postopek plačila lahko izvedeš s pomočjo aplikacije VALÚ Moneta. Če te nimaš, lahko nakazilo opraviš tudi prek SMS sporočila (po prijavi na www.loterija.si v rubriki Naloži izberite možnost »VALÚ Moneta«). Vneseš znesek nakazila in pritisneš »Nakaži«.
Preusmerjen boš na stran operaterja. Izpisala se ti bo 6-mestna koda (XXXXXX), ki jo vpišeš v okviru številke *180*XXXXXX# in pritisnetš tipko za klic. Prek SMS sporočila boš prejel obvestilo o opravljenem nakupu.
NAKUP POTRDILA: Potrdilo za nakazilo na igralni račun lahko kupiš na vseh prodajnih mestih Loterije Slovenije, z izjemo BS Petrol. Najnižji znesek vplačila je 5 evrov, najvišji pa 100 evrov.
Vrednost potrdila ne sme presegati limita največjega vložka – višina tega je opredeljena v tvojem profilu. Potrdilo skrbno shrani do nakazila na igralni račun. Če potrdilo izgubiš, denarja ne boš mogel nakazati. Veljavnost potrdila je eno leto od dneva nakupa.
NAKAZILO NA IGRALNI RAČUN: Prijavi se na portal www.loterija.si, v Profilu pod rubriko Naloži, izberi možnost Potrdilo, kjer vneseš kodo, ki si jo prejel na potrdilu in lahko začneš z igranjem iger.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Najnižje dnevno nakazilo na igralni račun znaša 5 evrov, najvišje dnevno nakazilo na igralni račun pa 500 evrov.
Nastavitev osebnega limita
Dnevni limit je največja vsota, ki jo lahko v enem dnevu porabiš za igranje prek spleta in znaša največ 500 evrov. Mesečni limit je največja vsota, ki jo lahko porabiš v enem mesecu, in znaša največ 2.500 evrov. Znotraj teh dveh omejitev lahko nastaviš tudi svoj osebni (dnevni ali mesečni) limit, pri čemer višina nastavljenega dnevnega limita ne more presegati višine mesečnega osebnega limita. Svoje limite si lahko urejaš v Profilu pod rubriko Osebni limiti.
Nastavljeni limit lahko kadarkoli spremeniš. Znižanje vrednosti osebnih limitov začne veljati takoj, zvišanje pa po 24-ih urah.
Vplačevanje iger
V profilu svojega igralnega računa pod rubriko Promet na igralnem računu lahko s klikom na listek vedno preveriš njegov status, ki je izpisan zraven.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Čas transakcije je čas, ko si potrdili vplačilo enega ali več listkov v košarici. Sistem potrebuje nekaj trenutkov za zapis naročila v centralno bazo.
Če vplačuješ neposredno pred zaključkom sprejemanja vplačil za posamezni krog igre, se zaradi opisanega samodejnega postopka preverjanja lahko zgodi, da tvoje vplačilo ne bo zapisano v centralno bazo. Z vplačilom ne boš sodeloval v tekočem krogu igre, temveč šele v naslednjem. Da bi se izognil takšnim nevšečnostim, priporočamo, da vplačil za tekoči krog igre ne izvajaš v zadnjih desetih minutah.
Podatke o svojem prometu na igralnem računu lahko pregleduješ za zadnje tri mesece. Za izpis starejših podatkov moraš v rubriki Promet na igralnem računu izpolniti Zahtevek za izpis prometa. Izpis boš prejel na svoj e-naslov.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
O morebitnih dobitkih boš najhitreje obveščen, če se v Profilu v rubriki Obveščanje naročiš na prejemanje obvestil o dobitkih prek e-pošte.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Poleg prejemanja obvestil po elektronski pošti lahko izbereš tudi možnost prejemanja obvestil prek brezplačnih SMS sporočil. Sporočilo o morebitnem dobitku boš dobil takoj po žrebanju. Po zaključku postopka žrebanja boš o dobitkih obveščen tudi ob prijavi v svoj igralni račun v obvestilu.
![]()
Obvestilo o dobitku bo napisano tudi v statusu listka v prometu na igralnem računu.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Nakazovanje iz igralnega računa
Dobitke, nižje od 300 evrov (ti niso obdavčeni), boš samodejno prejel na svoj igralni račun.
Za izplačilo dobitkov, višjih od 300 evrov (ti so obdavčeni s 15-odstotno davčno stopnjo), moraš najprej potrditi občino svojega stalnega ali začasnega prebivališča v obvestilu, ki si ga prejel ob prijavi v tvoj igralni račun. Dobitek bo pripisan na tvoj igralni račun.
Za izplačilo dobitkov nad 2.000 evrov boš moral v skladu z zakonodajo izvesti osebno identifikacijo na sedežu Loterije Slovenije d.d., na Gerbičevi ulici 99 v Ljubljani, po predhodni najavi. Po identifikaciji boš dobitek prejel na svoj igralni račun.
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Za izplačilo dobitkov nad 15.000 evrov boš moral v skladu z zakonodajo ob osebni identifikaciji posredovati tudi številko svojega transakcijskega računa. Dobitek boš na navedeni transakcijski račun prejel najpozneje tretji delovni dan po osebni identifikaciji.
Postopek identifikacije opraviš na sedežu Loterije Slovenije na Gerbičevi ulici 99 v Ljubljani, po predhodni najavi. S seboj prinesi osebni dokument, ki si ga navedel ob registraciji, in številko igralnega računa (na voljo ti je v vašem Profilu.)
Zajem zaslona ni dostopen.
![]()
Vsa izplačila, nižja od 2.000 evrov (ne glede na to, ali gre za posamično ali za več povezanih transakcij), se izvedejo najkasneje tretji (3) delovni dan po oddaji zahtevka.
Če podatki, navadeni v rubriki Izplačaj, ne bodo ustrezni, te bomo povabili k popravku oziroma dopolnitvi. Takoj za tem bo izvedeno tudi plačilo. Kdaj s sredstvi na transakcijskem računu lahko razpolagaš, je odvisno od urnika poslovanja in pravil vaše banke.
Prenos sredstev iz naslova dobitkov je brezplačen. Za transakcijo sredstev, ki niso iz naslova izplačanih dobitkov, znaša provizija 10 odstotkov, njena najnižja vrednost pa 0,50 evra.
Zaprtje računa
Da, kadarkoli. Izpolni Zahtevek za ukinitev igralnega računa, ki ga najdeš v svojem Profilu.
Da, kadarkoli. Če si želiš ponovno odpreti igralni račun, moraš izpolniti Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa, kateremu priložiš fotokopijo veljavnega osebnega dokumenta s podpisom čez fotografijo. Vse skupaj pošlješ po pošti ali po e-pošti na naslov info@loterija.si. Obrazec lahko oddaš tudi na specializiranem prodajnem mestu Loterije Slovenije.
Sprememba osebnih podatkov
Razen datuma rojstva in davčne številke lahko v svojem Profilu v rubriki Osebni in finančni podatki kadarkoli spremeniš katerikoli podatek.
Obveščanje
V rubriki Profil pod rubriko Obveščanja izberi in označi vrsto obvestil, ki jih želiš prejemati po e-pošti.
V rubriki Profil pod razdelkom Obveščanja odstrani kljukice pred vrsto obvestila, ki jih več ne želiš prejemati ali pa se od sporočil odjavi dirketno v nogi e-sporočila.
Loterija Slovenije spoštuje tvojo zasebnost. Tvoji podatki bodo varovani v skladu z najvišjimi standardi, obvestila boš prejemal samo v naslednjih primerih:
- izbrane elektronske novice Loterije Slovenije boš prejemal, če se boš nanje naročil;
- o rezultatih žrebanj boš obveščen, če si se na to storitev izrecno naročili kot registrirani igralec ali kot neregistriran uporabnik naših digitalnih storitev;
- obvestila, povezana z neposrednim trženjem iger Loterije Slovenije, boš prejemali kot registrirani igralec. Od prejemanja obvestil se lahko kadarkoli odjaviš v svojem Profilu.
Dvostopenjska avtentikacija
Dvostopenjska avtentikacija, imenovana tudi dvofaktorska identifikacija (ali skrajšano iz angleščine 2FA), je varnostni ukrep, ki od uporabnika za dostop poleg uporabniškega imena in gesla zahteva še dodaten korak identifikacije. V našem primeru je to vpis začasne unikatne kode iz zunanje aplikacije (avtentikatorja), ki se spreminja vsakih 30-60 sekund.
Zahtevanje dodatnega koraka identifikacije ščiti tvoj račun pred nepooblaščenim dostopom, tudi če nekdo pozna ali pridobi tvoje geslo. To predstavlja močan dodaten sloj varnosti za tvoj igralni račun.
Če za dvostopenjsko avtentikacijo uporabljaš Rekono OnePass, si aplikacijo namesti na novo napravo in se prijavi v svoj Rekono račun. V primeru težav s prijavo se obrni na https://podpora.rekono.si/
Pri večini od ostalih avtentikatorjev lahko kode prav tako preneseš s prijavo v novi napravi. Če to ni mogoče, znotraj avtentikatorja poišči možnost prenosa (ang. transfer) in slediš navodilom. Za dodatne informacije glede prenosa se obrni na uradno podporo izbranega avtentikatorja.
V primeru, da kod ne moreš prenesti na novo napravo oziroma nimaš več dostopa do avtentikatorja lahko v svoj račun vstopiš prek obnovitvene kode, ki si jo prejel ob aktivaciji. S tem boš istočasno tudi izklopil dvostopenjsko avtentikacijo na svojem igralnem računu. Na novi napravi jo lahko nato ponovno vzpostaviš kadarkoli.
Če avtentikatorja ne moreš prenesit na novo napravo in si hkrati izgubil tudi svojo obnovitveno kodo, izpolni zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa. Kot razlog navedi deaktivacijo dvostopenjske avtentikacije pod možnostjo »Drugo« in zahtevek pošlji na info@loterija.si
Samoprepoved igranja
Če ugotoviš, da vti igre na srečo povzročajo težave, lahko zahtevaš, da se ti onemogoči udeležba v igrah na srečo.
Pisno izjavo, s katero lahko zahtevaš samoprepoved igranja, lahko podpišeš vsak delovni dan med 9. in 12. uro na sedežu Loterije Slovenije, d. d., na Gerbičevi ulici 99 v Ljubljani. S seboj prinesi osebni dokument in številko svojega igralnega računa. Po preteku roka samoprepovedi igranja boste prejeli elektronsko obvestilo in boste lahko spet sodelovali v igrah Loterije Slovenije.
Zakon o igrah na srečo (Uradni list RS, št. 14/11 – UPB in 108/12) v 9. členu določa, da lahko igralec od gospodarske družbe, ki je pridobila koncesijo za prirejanje posebnih iger na srečo v igralnicah ali igralnem salonu, ali če prireja spletne igre na srečo, s pisno izjavo zahteva, da se mu prepove udeležba pri teh igrah na srečo (v nadaljevanju: samoprepoved).
V času samoprepovedi veljajo naslednje omejitve oziroma določila:
- samoprepoved prepoveduje udeležbo pri igrah na srečo v igralnicah, igralnih salonih in pri spletnih igrah na srečo;
- rok veljavnosti samoprepovedi izbere igralec sam, vendar traja najmanj šest mesecev in največ tri leta;
- pisne izjave o samoprepovedi ni mogoče preklicati pred pretekom roka;
- samoprepoved velja na celotnem območju Republike Slovenije, pri sklenjenem mednarodnem dogovoru pa tudi na območju drugih držav;
- samoprepoved velja pri koncesionarju, ki prejme pisno izjavo igralca o samoprepovedi; isti koncesionar mora zahtevo po samoprepovedi isti dan poslati nadzornemu organu, ta pa naslednji dan tudi vsem ostalim koncesionarjem;
- koncesionarji hranijo podatke o samoprepovedi v času trajanja samoprepovedi, nadzorni organ pa še eno leto po datumu končanja samoprepovedi;
- koncesionarji in nadzorni organ smejo podatke o samoprepovedi uporabljati samo za namene preprečevanja zasvojenosti z igrami na srečo;
- igralcu, ki ima vključeno samodejno igranje, se ob izvajanju samoprepovedi izključijo vsa sredstva, ki jih ima na igralnem računu; ob aktiviranju samoprepovedi se ta sredstva nakažejo na transakcijski račun igralca.
Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa
Če e-naslov, s katerim si se registrirali ni več veljaven moraš izpolniti Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa, ki ga pošlješ po pošti ali po e-pošti na naslov info@loterija.si
Če si želiš ponovno odpret igralni račun, moraš izpolniti Zahtevek za spremembo podatkov igralnega računa, kateremu priložiš fotokopijo veljavnega osebnega dokumenta s podpisom čez fotografijo. Vse skupaj pošlješ po pošti ali po e-pošti na naslov info@loterija.si.
Obrazec lahko oddaš tudi na specializiranem prodajnem mestu Loterije Slovenije.